نمایه نویسندگان

ا

  • اکبرپور، محمد مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 77-86]
  • امیری، محدثه ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]
  • اوستا، میهن بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی و فیزیک دانشگاه‌های فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
  • ایمانی، فائزه بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی و فیزیک دانشگاه‌های فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]

ب

  • بختیاری، زهرا تحلیل نو ‌واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیست‌شناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-62]
  • براهوئی مقدم، نورمحمد تحلیل محتوای بخش زیست ‌شناسی کتاب‌های علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • براهوئی مقدم، نورمحمد ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشته‌ی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]
  • براهوئی مقدم، نورمحمد مروری برکج‌فهمی های رایج در مفاهیم مرتبط با گیاهان در دوره‌ی آموزش عمومی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 15-28]

پ

  • پردلی، مصطفی تاثیر آموزش‌ های مجازی درس زیست‌ شناسی بر میزان خلاقیت دانش‌ آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانش‌آموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 65-76]

ج

  • جامی الاحمدی، حمید بررسی چالش‌های آزمون مرحله اول المپیاد علمی زیست‌شناسی دانش‌آموزی و رویکردهای بهبود آن در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 3-13]
  • جمال زادخ، محمد ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخص‌های شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]
  • جمشیدیان مجاور، مجید ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]

ح

  • حاجی بابایی، مهدی تاثیر آموزش‌ های مجازی درس زیست‌ شناسی بر میزان خلاقیت دانش‌ آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانش‌آموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 65-76]
  • حسینی راد، منیژه مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • حمیدی، علی مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]

خ

  • خدیوی بروجنی، نسیم ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخص‌های شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]
  • خواستار، علی ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]

د

  • دانش پور، محمدمعین مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • دهقان منشادی، زهرا السادات بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیست‌شناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]

ر

  • رجائی، سید مهدی بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی و فیزیک دانشگاه‌های فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]

ز

  • زارع، زهرا ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-28]

س

  • سعادتی، امیرحسین تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 63-76]
  • سیفی، محمد پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]

ع

  • عبادی مناس، قدرت تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 63-76]
  • علویان، فیروزه آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیست‌شناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]

غ

  • غریبی، فرزانه پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]
  • غضنفری، محمدعرفان مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • غلامی، اعظم تحلیل نو ‌واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیست‌شناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-62]

ف

  • فتح الهی، احمد ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخص‌های شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]
  • فرخی، افروز بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 29-40]
  • فرخی، افروز مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 77-86]
  • فرزین، حمیدرضا ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]
  • فرهادی مقدم، بهرام بررسی چالش‌های آزمون مرحله اول المپیاد علمی زیست‌شناسی دانش‌آموزی و رویکردهای بهبود آن در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 3-13]

م

  • موسوی پور، سعید پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]

ن

  • ناصری، نسیم نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیست‌شناسی: ساختن‌گرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]
  • ناطقی، فائزه پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]
  • نجفی، علی بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 29-40]
  • نصراله زاده حق گو، امین بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیست‌شناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]
  • نصیر پور، علی ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-28]

و

  • واثقی اردکانی، مهدی بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی و فیزیک دانشگاه‌های فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]